Saturday, January 10, 2009

rindu tahap maxima!

aku rindu gler tahap maxima dgn budak2 bekas
6w,6d,6s!!rindu rr!!yg pling2 aku rindu bdk2 6w!!ye r,da 3 thun
kenal tpi terpakse berpisah!huwaa!!!sediyh gler dowh!waktu last aku
jumpe diorg,waktu hari jumaat,6.15 minit petg..waktu tu waktu
tusyen mlm...

sdiyh gler!!mule2,jmpe ckgu suriani,salam,ckg suriani bg
nasihat skit..waktu tu pown,air mte aku dah mengalir.,.sdiyh owh!
lepastu,jmpe kgkwan 6w,salam,peluk diorg..sumer nanges dowh waktu
tuh..kecuali nadia.nadia ni mmg taw..klo dye sediyh,memg susah nak
nanges..lepas dah slam,peluk diowg,diorg teman aku gie kelas 6p,jmpe
guru kelas aku,teacher rafishah..teacher pown ade bg nasihat..mlu dowh
waktu tuh,coz dak2 6p tengok.then,gie kelas 6u jmpe ckg.saripah din..
ckgu siap bg duit lagy kat aku..lepas uh,gie jumpe sir ary[abdul rahman
yahya],ckgu yg pling kelakar kat skowla..sir ary pown ade bg nasehat.
dah tu,buat kali ke-2,aku peluk kwn2 aku!!huwaa!!jgn ckp la!waktu
tu memg sediyh thp maxima..
pastu,10 minit kemudian,aku naik kereta dn pergi meninggalkan
kawn2,ckgu2,n stb!!

dlm perjalanan gi umah bru,aku nanges jew dlm kete..haha..
mmg sdiyh!tu r,skunk,aku rindu gler kat 6w,n ckgu2 kat sne!!
huhu..key rr,,mak aku da suruh tito..salam!

No comments:

Post a Comment