Monday, January 12, 2009

xde tajokk!!

firstly,aku nak ucap congrats kat nadia,zaimin,zati,khairina
n others friends ex-stb yg dpt asrama..CONGRATS!!hangpa
memg pndai la!!tdie,lepas blik dri latihan merentas desa kat
kolah,aku dikejutkan dgn khabar yg aku xnak dgr n xnak tahu.
hurmm..:(

aku dpt gie temuduga sbp integrasi gombak..mugkin bagi
sesetengah pelajar,,seronok but bagi aku,SORRY!!akuwh
xberminat dgn ASRAMA la..nyway,aku BERSYUKUR sbb
nie bru TEMUDUGA...klo diikutkan aty aku,aku xnak gie..
tpi,klo ayh aku surh gie,aku akn gie but akn buat yg terburuk
sekali!!haha!!ape segale soalan,asmpaku akn jwb ringkas2 n dgn
biadabnyer..huhu..aku rela melakukan ape sje asalkan x gie
asrama..huahua..

ayh aku ckp,klo xnk gie asrma,buelyh but segala kemuahan yg
ade dirumah akn dibuang/tolak..such as,my fon,astro,internet,
my basikal n more lawh!!aku xtaw sme ade ayh aku main2
atau betul2..well,aku sggup..but,aku dah xleyh la nak update blog,
on9 ms n ym!!tpi,xpelah..sme je..klo gi asrama pown,aku xkan
gune jugak sumer2 tuh,tol x??


smpai disini ajerw aku mengadu dan membebel..aku nak
bersiap gie kolah nie..kang,marah plak si shazwana menunggu
aku lme untuk bersiap..okeyh,assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment